
Asiakaspalvelu ja myyntityö

Oletko osallistunut tähän opintoon?
ANNA PALAUTETTA OPINNOSTAKENELLE
Opinto sopii kaikkiin tutkintoihin, joissa käsitellään asiakaspalvelua ja myyntiä.
AJANKOHTA
Tarjonnassa nyt
SISÄLLÖN KUVAUS
Opinnon suorittanut saa kokonaiskuvan palveluprosessista sekä vinkkejä tehokkaseen ja asiakaslähtöiseen myyntityöhön.
Palveluprosessi
- palveluprosessin elementit
Palveluun valmistautuminen
Asiakkaan kohtaaminen
- katsekontakti ja kättely
- asiakaspalvelijan ulkoinen olemus
Asiakkaan tarpeiden kartoittaminen
Asiakkaan epävarmuuden tai vastaväitteiden käsittely
Ratkaisun esittäminen ja päätöksen ehdottaminen
- ostosignaalit ja kaupan päättäminen
Lisämyynti
Jälkihoito/jälkimarkkinointi, palaute
Työilmapiirin vaikutus tulokselliseen työskentelyyn
LAAJUUS
7 h
ARVIO OPINTOIHIN KULUVASTA AJASTA
7 h
OPISKELUTAPA
Itsenäisesti tehtävä verkko-opinto. Opinnon päätteeksi teet testin, jonka tuloksen säilytät itselläsi. Opinto ei sisällä ohjausta.
OPINTOPALAUTE
Oppimisen edetessä arvioit itse oman osaamisesi kehittymistä.
OSAAMISEN ARVIOINTI
Opinnon päätteeksi teet testin, jonka tuloksen säilytät itselläsi.
Tästä opinnosta et saa arvosanaa.
Jos olet oppilaitoksessa opiskelijana, ota yhteyttä oman oppilaitoksesi opettajaan, joka vastaa samasta aineesta. Sovi opettajan kanssa siitä, miten palvelun kautta hankittu osaaminen arvioidaan ja otetaan huomioon osana tutkintoasi.
Jos et ole vielä ammatillisessa oppilaitoksessa opiskelijana, säilytä itselläsi dokumentti hankitusta osaamisesta. Jos hakeudut oppilaitokseen opiskelijaksi, keskustele opettajasi kanssa osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta osaksi tutkintoa.
HINTA
Maksuton
YHTEYSHENKILÖ
Leena Haggrén, leena.haggrenturku.fi
LIITTYY
ALOITA OPINNOT TÄSTÄSinut ohjataan osoitteeseen https://taito.edu.turku.fi/course/view.php?id=1765
Opinnon tiedot päivitetty 21.3.2022
OPINNON JÄLKEEN
Tulosta opinnon saatekirje (pdf) tästä
Lue opinnon saatekirje selaimella